Parempaa kauppaa

suomi

Tämän päivän yritysmaailmassa yksittäisen kaupan voittaminen ei riitä; halutaan myös pitkäkestoisia asiakassuhteita, toistuvaa kauppaa ja suosittelijoita. Tämä vaatii myyvältä organisaatiolta asiakkaiden syvällistä ymmärrystä ja kykyä rakentaa ja myydä ratkaisuja jotka tuottavat pitkällä tähtäimellä asiakkaalle parhaiten. 

Kaikkien Miller Heiman menetelmien taustalla on win-win ajattelu. Varmistetaan että asiakas ja myyvä organisaatio ovat tyytyväisiä kauppaan paitsi tehdessään sopimusta myös pitkään sen jälkeen. 

Tyypillisiä asiakkaidemme havaitsemia hyötyjä Miller Heiman menetelmien käytöstä:

  • Enemmän kauppaa
  • Tuotteet ja palvelut osuvat asiakkaan tarpeeseen paremmin
  • Kaupan keskikoko kasvaa
  • Katetason ylläpito helpottuu
  • Myyntisyklit lyhenevät
  • Myynnin tehokkuus ja tuottavuus paranevat

Tämä kaikki tarkoittaa parempia kauppoja, tyytyväisempiä asiakkaita, tyytyväisempiä myyjiä ja tyytyväisempää tuotanto-organisaatiota.

Miller Heiman menetelmiä käyttämällä teet monin tavoin parempaa kauppaa. Myös asiakkaan näkökulmasta.

 

Järjestysnumero: 
1.00