Parempia asiakassuhteita

suomi

Kun halutaan rakentaa pitkäaikaisia, kannattavia asiakassuhteita sekä myyvän että ostavan organisaation tulee olla tehtyyn kauppaan tyytyväisiä pitkään toimituksen jälkeenkin. Myyntiorganisaation täytyy toimia asiakaslähtöisesti ja tuottaa todellista liiketoiminta-arvoa asiakkaalle.

Miller Heiman menetelmiä käyttäen myyntiorganisaatio tunnistaa ja ottaa huomioon asiakasorganisaation edustajien erilaiset liiketoimintatarpeet ja henkilökohtaiset ostomotiivit. Mielipiteet ja sitoutuminen haetaan eri tahoilta johdosta käyttäjiin. Ottamalla asiakasorganisaation tarpeet laajemmin huomioon voidaan toimittaa ratkaisuja jotka sopivat asiakkaalle paremmin.

Kun kumpikin organisaatio ymmärtää toistaan ja avainhenkilöt molemmin puolin työskentelevät yhteisten päämäärien hyväksi, tuloksena on parempia, kannattavampia ja pitkäkestoisempia asiakassuhteita.

Järjestysnumero: 
3.00