Strategisten asiakkuuksien hallinta

Strategisesti tärkeiden asiakkuuksien hoito on vaativaa. Asiakkuuksista joita ei ole varaa menettää täytyy pitää erityisen hyvää huolta. Jatkokauppoja ja asiakkaiden sitoutumista ei voi tämän päivän kilpailutilanteessa pitää itsestään selvyytenä.

Strategisten asiakkuuksien hoito vaatii hyvän, järjestelmällisen tavan oikeiden toimenpiteiden suunnitteluun ja toteutukseen ollakseen myös taloudellisesti järkevää. Rajalliset resurssit täytyy kohdistaa niihin asioihin joissa myös asiakas näkee arvoa. Miller Heiman Group menetelmät auttavat organisaatiota rakentamaan molemmin puolin hyväksytyn suunnitelman yhteistyön kehittämiselle.

Menetelmistä erityisen hyvin juuri asiakassuhteiden rakentamiseen sopivat:

  • Large Account Management ProcessSM (LAMP®) – menetelmä avainasiakassuhteiden strategiseen suunnitteluun joka johtaa lisäkauppoihin ja parempaan sitoutumiseen
  • Channel Partner Management® – yhteistyön kehittäminen kanavapartnereiden kanssa molemminpuolisen hyödyn varmistamiseksi
Järjestys etusivulla: 
1.00